bandarebushehr

تقویت موتور - بندر بوشهر

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.
موبایل
منقضی شده است.

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

تقویت موتور

توربوشارژ برای خودروهای سواری بنزینی . . .
با این وسیله میتوانید شتاب و سرعت نهایی خودرو خود را افزایش دهید. بهترین و کار آمد ترین وسیله برای تقویت موتور خودروی شما.
امروزه بیشتر خودروهای دنیا مجهز به این وسیله هستند.

واردات و فروش توربوشارژر با برندهای Holset Mitsubishi Schwitzer Garrett Master Powerبرای همه خودروهای سواری بنزینی

برای ملاحظه سایر محصولات تیونینگ خودرو به سایت www.turbonos.com مراجعه فرمایید.

توربوشارژرها در بیشتر خودروهای مسابقه‌ای یا موتورهایی با بازدهی و عملکرد بالا استفاده می‌شود. توربوشارژر نوعی سیستم دمنده است که هوا را با فشار زیاد به درون سیلندر می‌دمد. هنگامی که پیستون در حالت مکش قرار دارد ، مخلوط هوا و سوخت را به درون سیلندر می‌مکد. هرچه فشار هوا بیشتر باشد ، مقدار مولکول‌های هوا بیشتر خواهد بود و با این روند مخلوط هوا و سوخت بیشتری در سیلندر جای خواهد گرفت. هرچه سوخت بیشتر باشد ، قدرت ناشی از احتراق هم بیشتر می‌شود. یک توربوشارژر از یک کمپرسور و یک توربین گازی و یک شفت تشکیل شده است که توربین گازی به مانیفولد دود متصل است و گازهای خروجی از موتور باعث چرخش توربین گاز می‌شود و به سبب آن کمپرسور که توسط یک شفت به توربین گازی متصل است می چرخد. و همین امر موجب کمپرس هوا می شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://www.turbonos.com/
مراجعه فرمایید.

کد آگهی : 51032
بازدید : 6035
★★★★★★★★★★ 5/ 5 6035
Your رای: